Business Talkshow sorozat indul a Techwave TV műsorán

…azaz, beszéljünk nyíltan az „ügyfélgondjáról”!

Hogyan növelje az ügyfelek elkötelezettségét és adjon el több terméket! Alakítson ki olyan front-end megjelenést, amelynek láttán ügyfelei igazi rajongókká változnak át!

Több üzleti területet átfogó, 5 részes webinár TV sorozat egy talkshow hangulatában. Élő adás a Techwave Youtube csatornáján az ÜGYFÉLÉLMÉNYRŐL, az üzlet nyelvén, praktikus gyakorlati példákkal az adott terület elismert képviselőivel.

 

Az első adásban általánosságban beszélünk magáról az ügyfélélményről és az alábbi kérdésekre keressük a válaszokat:

  • Mi az az ügyfélélmény, és miért számít?
  • Honnan tudhatja, hogy az ügyfélélménye javításra szorul-e?
  • Melyek az ügyfélélmény legfontosabb összetevői?
  • Hogyan határozhatom meg, hogy mennyit költhetek vagy kell költenem az ügyfélélmény javítására?
  • Hol kezdjem az ügyfélélmény javítását?
  • Milyen szerepet kell játszaniuk az alkalmazottaknak?
  • Mi a digitálizáció szerepe az ügyfélélmény javításában? Milyen mértékben próbáljam meg az emberi ügyfélélményt digitálisra cserélni?
  • Létrehozható-e megkülönböztetett vásárlói élmény?
  • Hogyan határozhatom meg az ügyfélélmény javításának ROI-ját?

 

Vendégeink:

  • Dergács Kristóf – Senior Sales Executive CX, SAP
  • Dr.Molnár Attila – Docens, Metropolitan Egyetem
  • Kiss Attila – Ügyvezető igazgató, Mndwrk
  • László Gábor – Ügyvezető tulajdonos, SalesMonster
Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
Bolt