Küldetés
A vállalatok, vállalkozások informatikai állapotának rögzítése többdimenziós gyorsfelméréssel, a teljes üzleti modell folyamatainak mentén az ügyfélélmény tükrében.
Diagnózis
A fejlesztési potenciál azonosítása az informatikai eszközök bevonásával, a legkörültekintőbb és kíméletesebb módon, minden jellemző adottságot figyelembe véve.
Gyakorlati megközelítésünk lényege, hogy a belső szakemberek a vizsgálat kezdetétől fogva bevonásra kerülnek, ami a jelenlegi állapotfelmérést és a megvalósítást is jelentősen egyszerűsíti.
Digital Health Check – CX – érettségi állapotfelmérés
Ajánlatunk arra törekszik, hogy egy szakértői átvilágítással megmutassa, mi jellemzi ma a vállalata/vállalkozása üzleti folyamatait, azok automatizációját, illetve javaslatokat fogalmazzon meg a lehetséges, rejtett potenciálok kiaknázása érdekében rövid, közép és hosszú távon.
Gyors és átfogó állapotfelmérés a digitális ügyfélélmény kiaknázására
A digitális transzformáció jelenleg legfontosabb területe a digitális ügyfélélmény.
Túlzás nélkül ki lehet jelenteni, hogy egyre inkább ezen a területen dől el a piaci verseny, ezért a vállalati informatikai stratégiák és költségvetések jelentős része már ide összpontosul.
Az általunk kínált állapotfelmérés segítségével megismerheti, hogy jelenlegi folyamatai és eszközei milyen érettségi szintet képviselnek a nemzetközi iparági gyakorlatokhoz képest, illetve javaslatokat kaphat a digitális ügyfélélménnyel kapcsolatos fejlesztések irányaira is.
Amennyiben valódi ügyfélélményt kíván nyújtani, a digitalizáció elkerülhetetlen.
De milyen kérdéseket kell feltenniük maguknak a vállalatoknak?
A vállalati folyamatok egy belső szervezeti logikát követnek vagy az ügyfélét?
A vállalatnál létezik-e írásban elvárt értékesítési, ügyfél-onboarding, valamint ügyfél után követési folyamat?
A vállalatnál léteznek-e mérőszámok és ezekkel kapcsolatos célkitűzések az értékesítés fázisai között konverziók tekintetében?
A vállalatnál megvalósul-e az ügyfél elégedettség mérése a teljes customer journey folyamán? Ha igen, felhasználják-e az eredményeit a folyamatok újratervezésekor?
A vállalatnál megvalósul-e a szervezeti egységek közötti információcsere az optimális és konzisztens ügyfélélmény érdekében?
A vállalat ismeri-e a vevőit szegmensekre és „perszónák”-ra bontva? Ismeri-e, hogy hogyan kapcsolódik az életükhöz, munkájukhoz, folyamataikhoz?
A vállalat ismeri-e, hogy milyen irányba tart a piac a vevők jobb kiszolgálásának érdekében?
Agenda, időzítés és erőforrás terv
- Az üzleti modell és az üzleti elvárások összevetése, vizsgálat felmérés külső szemlélőként, az üzleti folyamatokat feltérképezése, folyamatszintű összehasonlító elemzés elkészítése (Jelenlegi állapot?/Mit lehetne?)
- Workshop 1. a belső döntéshozók bevonásával
- A folyamatok mélyebb elemzéséhez szükséges kérdőívek átadása
- Az üzleti folyamatok informatikai támogatásának felmérése a jelenlegi eszközök feltárása, Iparági legjobb gyakorlatok felkutatása , a lehetséges megoldások összegyűjtése és elemzése, helyi piacelemzés / versenytársak vizsgálata, optimális javaslattétel az elvégezhető modernizáció lépéseire
- Workshop 2. A tanulmány bemutatása
Időtartam és helyszín: Kb. 24 óra, online és/vagy helyszínen
Ügyféloldali ráfordítás: max. 6 óra/döntéshozó
Résztvevők: 4-6 fő informatikai és üzleti oldal szakértője