Küldetés

A vállalatok, vállalkozások informatikai állapotának rögzítése többdimenziós gyorsfelméréssel, a teljes üzleti modell folyamatainak mentén az ügyfélélmény tükrében.

Diagnózis

  • A fejlesztési potenciál azonosítása az informatikai eszközök bevonásával, a legkörültekintőbb és kíméletesebb módon, minden jellemző adottságot figyelembe véve. 

  • Gyakorlati megközelítésünk lényege, hogy a belső szakemberek a vizsgálat kezdetétől fogva bevonásra kerülnek, ami a jelenlegi állapotfelmérést és a megvalósítást is jelentősen egyszerűsíti.

Digital Health Check – CX – érettségi állapotfelmérés

Ajánlatunk arra törekszik, hogy egy szakértői átvilágítással megmutassa, mi jellemzi ma a vállalata/vállalkozása üzleti folyamatait, azok automatizációját, illetve javaslatokat fogalmazzon meg a lehetséges, rejtett potenciálok kiaknázása érdekében rövid, közép és hosszú távon.

Gyors és átfogó állapotfelmérés a digitális ügyfélélmény kiaknázására

  • A digitális transzformáció jelenleg legfontosabb területe a digitális ügyfélélmény. 

  • Túlzás nélkül ki lehet jelenteni, hogy egyre inkább ezen a területen dől el a piaci verseny, ezért a vállalati informatikai stratégiák és költségvetések jelentős része már ide összpontosul. 

  • Az általunk kínált állapotfelmérés segítségével megismerheti, hogy jelenlegi folyamatai és eszközei milyen érettségi szintet képviselnek a nemzetközi iparági gyakorlatokhoz képest, illetve javaslatokat kaphat a digitális ügyfélélménnyel kapcsolatos fejlesztések irányaira is.

Amennyiben valódi ügyfélélményt kíván nyújtani, a digitalizáció elkerülhetetlen.

De milyen kérdéseket kell feltenniük maguknak a vállalatoknak?

  • A vállalati folyamatok egy belső szervezeti logikát követnek vagy az ügyfélét?

  • A vállalatnál létezik-e írásban elvárt értékesítési, ügyfél-onboarding, valamint ügyfél után követési folyamat?

  • A vállalatnál léteznek-e mérőszámok és ezekkel kapcsolatos célkitűzések az értékesítés fázisai között konverziók tekintetében?

  • A vállalatnál megvalósul-e az ügyfél elégedettség mérése a teljes customer journey folyamán? Ha igen, felhasználják-e az eredményeit a folyamatok újratervezésekor? 

  • A vállalatnál megvalósul-e a szervezeti egységek közötti információcsere az optimális és konzisztens ügyfélélmény érdekében?

  • A vállalat ismeri-e a vevőit szegmensekre és „perszónák”-ra bontva? Ismeri-e, hogy hogyan kapcsolódik az életükhöz, munkájukhoz, folyamataikhoz?

  • A vállalat ismeri-e, hogy milyen irányba tart a piac a vevők jobb kiszolgálásának érdekében?

Agenda, időzítés és erőforrás terv

  1. Az üzleti modell és az üzleti elvárások összevetése, vizsgálat felmérés külső szemlélőként, az üzleti folyamatokat feltérképezése, folyamatszintű összehasonlító elemzés elkészítése (Jelenlegi állapot?/Mit lehetne?)
  2. Workshop 1. a belső döntéshozók bevonásával
  3. A folyamatok mélyebb elemzéséhez szükséges kérdőívek átadása
  4. Az üzleti folyamatok informatikai támogatásának felmérése a jelenlegi eszközök feltárása, Iparági legjobb gyakorlatok felkutatása , a lehetséges megoldások összegyűjtése és elemzése, helyi piacelemzés / versenytársak vizsgálata, optimális javaslattétel az elvégezhető modernizáció lépéseire
  5. Workshop 2. A tanulmány bemutatása

Időtartam és helyszín: Kb. 24 óra, online és/vagy helyszínen
Ügyféloldali ráfordítás: max. 6 óra/döntéshozó
Résztvevők: 4-6 fő informatikai és üzleti oldal szakértője